sobota 16. dubna 2016

Závod vlčat a světlušek 16. 4. 2016



 V sobotu 16. 4. 2016 proběhl závod vlčat a světlušek. Letos jej pořádalo středisko Balvan Rudná.
Postavil jsem jednu hlídku. Vzhledem k tomu, že převládali kluci, byla hlídka zařazena do kategorie vlčat pod názvem Ježci. Po příchodu na shromaždiště jsem hlídku zapsal a vylosoval jsem startovní číslo 2. Ještě jsem přihlásil nesoutěžní hlídku. Byly v ní 3 členové: Bagr, PSP a Eda.
 
 
Hrozilo nevlídné a deštivé počasí. Proto se organizátoři rozhodli, že nic nebudou zdržovat. Po slavnostním nástupu byl ihned start. Na trasu šly vždy dvě hlídky. Každá na opačnou stranu.
Naše hlídka ježků společně se Stevem, byla tedy vyslána ihned po nástupu.
Nesoutěžní hlídka startovala jako poslední, takže měli čas a společně se mnou šli hledat kešku do nedalekého háje.
 
Po příchodu zpět už byl nejvyšší čas odstartovat. Šel jsem s nimi.
Celá trasa byla krásně připravena a všichni si závod moc užili. Ani krátký déšť nám náladu nezkazil.
 


Když jsme docházeli do cíle, už byly ostatní hlídky nastoupeny a čekali na nás, aby mohlo proběhnout vyhlášení.

Naše hlídka Ježků se umístila na krásném šestém místě. Bylo to historicky nejlepší umístění našeho oddílu, za což mají všichni můj obdiv.

 

 

I Edu v nesoutěžní hlídce moc chválím, protože na většině stanovišť všechno zkusil sám, jen s malou pomocí Kuby a Psp. Mimochodem na trase Eda dostal přezdívku Muf. Jak se to Mufovi podařilo, nechám zcela na něm, zda to ostatním prozradí.

 




 

Kroniku napsal: Róža

Foto: Róža

Žádné komentáře:

Okomentovat